понеделник, 2 май 2011 г.

Срещу 2 лева получавате онлайн гледане на карти и визуално изнасилване

Скачайки от реклама на реклама из Гугъл, попаднах на гениалния сайт vrachka.com. Той е толкова гениален, че според мен Марк Зукърбърг си мечтае да се беше прочул с него, вместо с Фейсбук.

Та, срещу 2 лева значи получаваш възможността да ти бъде гледано на карти "НА ЖИВО" през интернет от една фея, удивително приличаща на вогон (ако не знаете какво е вогон - марш да се научите!). Другата опция е да ти хвърля боб някакъв тип, който е адски изненадан от вазоподобната скулптура, която са му връчили при снимките в дома на вогонката.

А ако искате подробен ВИП-чат с някой от тях, ще трябва да се разделите с поне 5 лева. И душата си. От мен да знаете - предсказват бъдещето, само ако заявят, че от този ден нататък няма да ви се прави секс.
Ето защо:


А сега по-подробен поглед, за да сме сигурни, че не сте изпуснали нищо.



От гердана на главата й лъха толкова мистика... и загатнатите й зърна биха ме превърнали в лесбийка, ако вече не бях асексуална заради видяното.



Ето и другата прелест, която много бих искала да ми гадае на тъмно - маг Галениус!!! ОМГ! (О, Маг Галениус!)



И това са само публичните им снимки. Бедна ми е фантазията какво се крие в снимките за регистрираните потребители. Ох, не се чувствам добре нещо.
Не съм сигурна дали не се ебават, обаче валутата, с която търгуват, е съвсем реална.
Има и правописни грешки из сайта, разбира се, но покрай потреса ми от снимките на "гадателите" никак не ми е до поправяне на буквички.

1 коментар: