понеделник, 28 март 2011 г.

Христина И. е убеден

Маг Стефан е поредната страхотност в нета. В неговите писания дори не съм си правила труда да слагам запетайки, подчертала съм само по-интригуващите бъгове.
Като за начало е важно да разберем с какво се занимава той и колко пъти е проверено едно пророчество, преди да бъде дадено. Телефоните му умишлено съм ги скрила (бяха вдясно), защото последното нещо, което искам, е някой да му се върже ЧРЕЗ bugs-bg.


Черните магии водели до рак, инфаркт, инсулт и други подобни СИТУАЦИИ:


От последните няколко реда в обясненията му за гледане с числа аз нищо не разбрах. Но може би просто съм ТВЪРДЕ тъпа.


А историите му са адски достоверни и ИЗОБЩО не са със същите правописни и пунктуационни грешки, които са допуснати из целия сайт. Освен това доволната му клиентка Христина И. е "убеден"...

4 коментара:

  1. omg :|

    Ето още един грамотен симпатяга :)
    http://www.getpeace.eu/?p=1464

    ОтговорИзтриване
  2. Тук мога да добавя и около 10,000 страници от популярни наши медии.

    ОтговорИзтриване
  3. Ама моля Ви се, пращайте на воля на bugs_bg@mail.bg! :)

    ОтговорИзтриване