понеделник, 9 май 2011 г.

Отслабване? Истината се крие в самата реклама

Мернах една реклама одеве, която много бих искала да споделя с вас и по-точно скритото послание в нея:


Мисля, че рекламира хапчетата Ли Да Дай Дай Хуа (не знам дали има интервали между всичките срички, но между някои има със сигурност). Аз лично съм ги пила и проработиха, но наистина са зли - страничните ефекти обикновено не понасят на хора с не особено силен организъм. Така че ако някой тръгне да съди фирмата, те винаги могат да докажат, че са предупредили за опасността чрез играта на думи (здравоЗЛОвно... мухахахаха).

И като заговорихме за реклами (по-точно аз), може би сте видели, че си имам реклами по блога вече. По-якото е, че една от най-активните реклами е на един добре познат сайт за IQ тестове, който разпердушиних миналия (или по-миналия) месец. Подборът на реклами от страна на Гугъл е повече от силен! :)

И явно усещат сериозния ми проблем с килограмите, защото цял ден в страничната ми лента са все реклами за отслабване! :) И като цяло не се срамувайте да кликате по рекламите, но само ако намерите нещо интересно, а не като роботи, защото ще ме дисквалифицират, така да се каже ;)

Ще стане бъг демек.

Няма коментари:

Публикуване на коментар