събота, 4 юни 2011 г.

Тотален бъг...

Едва ли ви интересува, но лаптопът ми се бъгна толкова здраво, че се налага временно да карам по спомени с бъговете за блога, защото архивът ми с находки е именно на лаптопа. Там са и предложенията ви за изцепки на Гугъл транслейт (които не трябва да спрете да даватe, защото от вчера обмислям наградите).
Докато се оправи проблемът, ето ви тази реклама от Svejo.net която d_r_watson изтъкна вчера:

Както можете да видите, тя не само твърди, че "00 остават секунди", но и всеки път сте "10.000-ния посетител".

П.П.: Ако някой има идея как се оправя перманентно липсата на дейност на дисплея на лаптопа (без това да включва купуване на нов лаптоп), МОЛЯ да ме осведоми (тук, във Фейсбук, Туитър или на bugs_bg@mail.bg). Разчитам на умовете ви!!!

8 коментара:

  1. От много писане за бъгове даже лаптопа ти се е бъгнал - това, ако не е знак от съдбата, не знам. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Имаш предвид, че съдбата се опитва да ме снабдява с бъгове, защото е загрижена за блога ми, или се опитваш да ме откажеш от блога? :P

    ОтговорИзтриване
  3. Първото.
    Второто не бих си го и помислил. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Еее, полЪскана съм :D Мерси!

    ОтговорИзтриване
  5. Не съм специалист,но пробвал ли си да включиш видео-изхода към обикновен монитор?

    ОтговорИзтриване
  6. Да, така работи, а дисплеят проработва и след интересна процедура - маха се батерията, изключва се от тока и тогава копчето за on/off се натиска в продължение на 30 до 60 секунди. И когато се включи в тока и се натисне копчето, си тръгва и дисплеят. Само дето това трябва да се прави ПРИ ВСЯКО ВКЛЮЧВАНЕ на лаптопа. Та затова питах за евентуално перманентно решение :)
    Но наистина много благодаря за съвета и каквото още ти щукне (както и на всеки друг) е добре дошло! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Тази процедура ми прилича на ресетване на BIOS-а. Каквото и да е перманентното решение, при всички случаи ще включва посещение в сервиз.

    ОтговорИзтриване
  8. Да, за съжаление май ще трябва :( Но съм чувала какви ли не истории за сервизи... за нещата, които "щипват" от лаптопите... Ама ще се наложи да рискувам :/

    ОтговорИзтриване