сряда, 8 юни 2011 г.

600 лева НА ЧАС за поддръжка на сайт!!!

Ама значи тия хора въобще не гледат, като си пускат обявите. Освен промоутърите, които взимат по около 600 лева на час според обявите в jobs.bg, сега се оказва, че цяло състояние правят и "служителите поддръжка на уеб сайт".

И сега аз какво да направя? Да се откажа от мечтата си да съм промоутър заради новата си мечта - да съм служител поддръжка на уеб сайт?! Въобще не мислят за вътрешната ми хармония тия хора!

Ето иначе една класическа обява в jobs.bg, чиито автори не са се постарали да копират отнякъде името на програмите, за които си търсят АДМИНИСТРИР:


И за черешка на сутрешния пост демонстрирам как на едно списание май не му работи като хората клавиатурата (доколкото една клавиатура може изобщо да се сравнява с човек):


И ако четете това от вкъщи, защото нямате работа, отивайте бързо в jobs.bg и ми търсете бъгове! :P

Няма коментари:

Публикуване на коментар