петък, 28 октомври 2011 г.

Ебазер Ебазер, Курти Куртев и други изборни особености – ЧАСТ 1

Как сте? Говори ли ви се за избори? Няма две мнения по въпроса, че целите Избори 2011 могат директно да влязат в блога ми като един голям бъг или поне едно огромно недоразумение, най-малкото заради гледки като тези*:




Въпреки това, има някои по-приятни особености, върху които ще извърнем уморен от политика поглед. Може би знаете, а може би не знаете (знам ли?), че наскоро се прочу един кандидат-кмет на село Малък Поровец, чието име е по-интригуващо дори от това на самото село, а именно – Ебазер Ебазер.

Аз като виден ентусиаст се захванах с най-пипкавата(но пък продуктивна) работа и започнах да преравям списъците с кандидати за кметове и общински съветници В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ в сайта на ЦИК.

Само че за два дни успях да преровя едва 3 области, така че сега пускам откритията си от тях, дано грабнат вниманието ви и пожелаете още :>

И за да не излизам с мръсно съзнание, ще обърна внимание първо на нещо много забележително: кандидатите за кмет на село Горно Дряново, които отиват на балотаж, са не просто адаши! Не знам дали това съвпадение не заслужава научен труд, но фактите са налице: и двамата се казват Шукри Османчев! И не спираме дотук! Другите двама кандидат-кметове (които не са стигнали до балотаж) са с фамилия Шарков!

Не знам какво да мисля, малко ми е филмово, но уви... Това е то реалността в Горно Дряново.
И преди да подхвана забавните имена, искам да обърна внимание и на една поредица от що-годе нормални имена, които обаче са „на квадрат“. Тя е извадена от списъка с кандидат-кметове на Бургас:

За да не излезе, че Ебазер Ебазер е единственият страдащ от това име, демонстрирам двама кандидат-общински съветници, които са си поделили хомота на неговото име:

А сега просто се насладете на колекцията (все още само от 3 области) от крайно необичайни имена, като обърнете специално внимание на брилянти като Курти Куртев, Гащаров, Чурков и Пишарков, както и на броя гласове, които листата на Курти Куртев е получила.










И за да ни е съвсем изборно, споделям и една новина, която мен ме измъчи с броя пъти, които беше повторена. Тя е забавна, ама всички наистина ми надуха главата с нея, така че ето сега любимите ми елементи от нея:


И тъй като, ако сте стигнали дотук, може би бихте отделили от сърцето си половин минута за мен, моля ви, гласувайте за блога ми в BG SITE 2011, като кликнете върху кутийката пред “Бъгове и недоразумения“ и на следващата страница си впишете и-мейла.
Ето и тазгодишните статуетки, които вече официално пристигнаха (ние се борим за тази най-отпред ;) ) :


И се надявам да се запознаем и във Фейсбук и Туитър, ако още не сме го направили :)


------------------------------------------------------------------------------------
*Първата снимка е от БГНЕС-Русе (май... така мисля, аз я взех от Фейсбук), втората и третата са на Петър Кърджилов, а последната е на Сергей Антонов от OFFRoad-Bulgaria.com.

2 коментара:

  1. Това е толкова мило <3 Надявам се до ден-два да я има, а ако не, ще пусна "междинка" :D

    ОтговорИзтриване