понеделник, 7 ноември 2011 г.

Глория пуска балади от 200 до 2006 г. + нещичко за хората с мръсно съзнание

Знам, че сме се разбрали за ЧАСТ 2 на имената от листите на Централната избирателна комисия, но сега разнообразявам с една колекция от новинарски бъгчета, които да подсладят идните ден-два.

Вмъквам важното подсещане, че вляво има нова анкета, която е много решаваща (а ако няма, ще има след мъничко).

И сега, започваме със същинската част, като, разбира се, началото поставяме с Глория и Блиц:


А сега вижте как EconomyNews.bg са намерили машина на времето и на 20.10.2011 в сайта им имаше новина, публикувана на 21.10.2011 г.!!! о.О


Нататък мисля, че няма нужда да ви занимавам с излишно четене на моето мнение, така че ви изсипвам част от насъбраните неща, за да мога да освободя местенце за следващата част на голямата серия със странни имена на кандидат-кметове и общински съветници:







А за весел край ви давам един скрийншот от електронен магазин на един човек, когото аз много уважавам, макар той да не знае (тези дни ще се свържа с него, защото има интересни неща, които мога да взаимствам от блога/сайта му).
Ако не виждате нищо интересно на картинката, не е във вас проблемът, просто нямате извратено съзнание. А ако видите - от една група сме:


Искам също да кажа, че много хора ми изпратиха бъгове и се надявам до края на седмицата да успея да ги събера на едно място и да ги пусна, но така се случи, че съм в изпитна сесия (а и си работя), та съм що-годе притисната от времето. Но никого не съм забравила и мечтата ми хората да изпращат неща се сбъдна толкова рано, че не знам как да ви благодаря <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар