вторник, 13 декември 2011 г.

Bugs-bg на Медийния панаир утре + кофа медийни безсмислици

Огромната ми липса в последните 1-2 месеца се дължи, както може би знаете, на новото ми работно място. Като всеки тепърва развиващ се проект работата е много и дори когато ми остане време, нямам ентусиазъм да щракам още по клавиатурата. Ето обаче, че днес съм почивка и ще наваксам що-годе.

Първо да кажа, че утре, 14 декември 2011 г., ще изнасям нещо като презентация за блога, в който се намирате. От 13 ч. в зала 13 на Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски" (ул. "Московска" 1 - на паметника "Левски" в общи линии) ще имам 30-минутна пседво-лекцийка за Bugs-bg в рамките на Медийния панаир.

(За да разнообразя текста, тук слагам случайно избрана снимка на коледен хамстер)


Ако искате да разберете нещо конкретно за блога или да се запознаем (или да ме видите на живо как се излагам), ще се радвам да дойдете.

А сега е време за истинската дейност на блога (с малкото пояснение, че забавните имена ще дойдат след още известно време, но пък вчера забелязах, че адвокатът на осъдения депутат от ДПС се казва Българин Българинов... да, вероятно само аз го смятам за интересно).

Ето дозата безсмислици от онлайн медии :)





В следващата, освен показаното заглавие, има и интересно такова долу вдясно :)



Очевидно е такъв кеф да си на възраст между 13 и 19 г., че в "тийнейджър" вече е вкаран щастливият възглас "ЙЕЙ":


И както вероятно можете все още да видите вляво на блога ми, нито един човек не е гласувал отрицателно на питането ми дали да ви покажа извадка от коментари от dnes.bg (както и от news.bg) и истории от spodeli.info (за които ще сложа червена точка другия път), така че сега ви давам един "тийзър" от news.bg - коментар под статия за проблеми със зачеването:

Няма коментари:

Публикуване на коментар