вторник, 26 юли 2011 г.

Фейсбук разбира човешките настроения

Вече знаете, че Фейсбук приписва шизофрения, смята, че не съм човек и ме мрази по начало, но сега се оказва, че той започва да придобива суперсили, разчитайки човешките настроения.

Онзи ден си се разхождах из стената на Cinemascrotum и по навик разглеждам коментарите и кой ги лайк-ва, докато изведнъж нещо не грабна погледа ми...

Това животно Фейсбук вече отбелязва, че ПО ПРИНЦИП някой го харесва това, но този някой в момента точно не го харесва... в стил "моля, обадете се по-късно". За да съм сигурна, че не е временен бъг, задето този някой си е махнал "харесването", ефпетнах* няколко пъти, но уви - баш така си е.
И кажете ми сега - ако и по интернет не можем да крия емоциите си, к'во праиме?


-----------------------------------------------------------------------------
*Думата "ефпетвам" е произведение на Деяна Павлова, позната като Малкото Лимбенце. Тя (думата) означава "обновявам страницата" или "рефрешвам", което се прави с бутона F5.

2 коментара:

  1. Това е защото "никой не" харесва това. Профилът "никой не" съществува и доста хора го използват за да се пошегуват с някой статус и т.н.

    ОтговорИзтриване
  2. Това е една много хитра идея и вече гледам на света по друг начин :D Обещавам :>

    ОтговорИзтриване