неделя, 24 юли 2011 г.

Подстригване на нокти

Ето на какво попадна едно от главните действащи лица в ежедневието ми - Ивета Венева (позната като "мечоче"), тези дни*:

И ето малко преди това (или след това) на какво попаднах аз в "Дарик":

Това са лапите, които вечер си слагаш вместо дневните. И нощните ти лапи светят, за да няма инциденти, докато ядеш туристите в гората.

Обаче тъй като така и така подхванахме агенциите, ще ви дам възможността да видите и на какво попаднаха Габриела Данаилова и (отделно от нея) Радо Киров, като последният беше подстрекан от Александра Маркарян да ми даде находката си ;)



И сега, след като разбрахте, че МС е синоним на полюция, гласувайте в анкетата ми вдясно и всичко е наред!!!

-----------------------------------------------------------
*Няма значение какво е търсила в такъв сайт! Може да е гледала заради мен - това, че сме мечки, не означава, че не трябва да се поддържаме!

Няма коментари:

Публикуване на коментар