сряда, 20 юли 2011 г.

Глад мори добитъка

Гладът, който мори т.нар. "добитък", е глад за букви, интервали и цели публикации. Т.е. днес ставаме свидетели ( и създатели) на малка колекцийка, здраво подхранена от вярната ни съмишленичка Баги* (Габриела Данаилова):






Използвам факта, че в днешния ми пост няма много текст, за да вмъкна своята благодарност към резултатите от анкетата, които ми показаха, че има смисъл да пиша текст, а не само да слагам картинки. Пък няколкото човечета, които са цъкнали другите отговори, аз ги знам кои са :P Едно от тях съм аз, де.

И за още повече псевдо-интелектуален текст, се присъединете към лафенето във Фейсбук или Туитър.

--------------------------------------------------------------------
*Не е грешка, така си й викаме. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар