сряда, 27 април 2011 г.

"например, някои мъж не може да си намери приятелка все попадана неподходящар"

Обожавам българските магове. Никой не може да напълни така пълноценно блога ми, освен техните сайтове (е, и агенция "Фокус").
Тия дни попаднах на Маг Светлин или както той сам се нарича - "Огнен маг" (явно се мисли за супергерой или персонаж в някоя игра като "God of war").
Дори няма да си правя труда да изтъкна липсата на каквато и да била представа за поставяне на препинателни знаци. Но започвам да си мисля, че екстрасенсите ни получават свише някакви способности за малоумно писане или просто чрез кочината от букви и знаци, която правят, искат да кажат "Фак ю! Аз съм твърде висш и зает с висши неща, че да отделям внимание за вашия жалък, земен, простосмъртен български език!"
И така, ето малка част от бъговете и недоразуменията на Маг Светлин (най-вече от секцията му с малоумни продукти, които продава на доста НЕизгодни цени):






ЕнергИИните картини, които ОГНЕНИЯТ МАГ (!!!) рисува, ме вдъхновиха да накарам котарака ни Бръм да си натопи лапите в блажна боя и да се поразходи върху хартия за принтери, като сега смятам да продам това заредено с енергия произведение за поне 120 лева (без доставката!).



Категориите в менюто също привличат вниманието:

Викам си "Я да видя какво има в тая секция "Информаци" и бях шашната! Така и не разбрах какво прави тоя пейзаж под изречението "Маг Светлин насочва начинаещи екстрасенси."

Няма коментари:

Публикуване на коментар