четвъртък, 14 април 2011 г.

Стягане на дупето се упражнения

Та, ровя си се аз из окултни сайтове (както прави всеки един нормален човек нали) и гледам - те ми линкват сайтове за отслабване. Първо, то е нормално да знаят, че имам нужда от ослабване - все пак имат WTF сили, но преди да ви покажа самия сайт за отслабване, ще ви дам една малка картинка от сайта testovebg, който по пътища неведоми се оказва окултен.


И значи сайтът, който окултният му събрат ми линкваше, се казва dieti-otslabvane и ме посреща с:


Но по едно време реших да не се доверявам на съветите им, в които дупето ми се упражнения, защото ми се струва, че тоя сайт за отслабване май има нещо общо с окултния, освен линковете. Имат един и същ проблем с двойното "и" в края на някои думи в множествено число:

Няма коментари:

Публикуване на коментар