петък, 30 септември 2011 г.

Тънка, но зловеща нотка на етническа омраза се прокрадва в една информационна агенция...

Ама разбира се, че говоря за "Фокус"! Те, хората, се опитват да са възможно най-обективни, но вътрешният им демон се грижи да изпускат ключови букви, заради чиято липса да изглежда, че авторът е отявлен расист. Ето за какво говоря:
Дори аз, дето си мислех, че съм виждала какви ли не сполучливи бъгове, се чувствам смутена от изявлението, че "няма опасност за живот за двамата роми" о.О

Но както и да е, нека развеселим обстановката с другите последни приумици на "Фокус" и после малко подкрепа от конкурентите им.

Ето продължение на асфалтовите прозрения, тип "No shit, Sherlock", от страна на нашенските политици. Миналия път беше Станишев (с прозрението, че "хората не ядат асфалт), сега е Калфин (разбира се, през "Фокус"):


Пригответе се за една шокираща новина в добре познатия ни Фокусен стил:


А сега - скромните изисквания на варненци за кмет (от Дарик):


Ето и две включвания от news.bg...



...както и две от vesti.bg...



... и едно от webcafe, което не е точно бъг, но просто твърде много ми хареса логиката в "откритието" на някакви изследователи: "Жените след брака получават по-малки заплати, МАКАР ЧЕ пушат същите количества марихуана"... WTF?!

3 коментара:

  1. Хахах, "без опасност за живот"... класика. :) Не знам как успяваш да детектнеш тези дребни бисерчета в тоя океан от текст всеки ден, но се радвам, че го правиш. Трябва да измислиш някаква награда за най-фрапиращите простотии в онлайн печата, като еквивалент на Златния Скункс от "Господари на ефира". :)

    ОтговорИзтриване
  2. Това вероятно ще стане когато монетизира бизнеса си и се приеме като журналистическото благо в социалното пространство, каквато дефакто е.

    ОтговорИзтриване
  3. Скротуме, когато ти се НАЛАГА да ги следиш всеки ден тези текстове, най-доброто нещо, което можеш да направиш, е да се възползваш от грешките им (а и в моя мозък има нек'ъв детектор за грешки, дето не ми дава да премина на следващата дума, докато не открия какво не е наред в настоящата. Понякога не мога да го видя, но усещам, че нещо не е така и се оказва, че наистина не е така :D ).
    А за наградата (която автоматично ще отиде при Фокус, и то не щото вече са купени изборите (при мен)) ще я измисля, но определено ще има :)
    Що се отнася до осребряването на труда ми - надявам се да се получи, но аз по този въпрос имам да направя важно изявление, което може би ще е утре, ама не обещавам вече :>

    Thank you for the support, guys, троПната съм <3

    ОтговорИзтриване