понеделник, 19 септември 2011 г.

Ако мислиш, че си грозен, оплачи се на Гугъл!

Като за "Здрасти" след повече от месец липса, днес пускам няколко нещица от Гугъл.
За загрявка две търсения в Гугъл и предложенията на горката търсачка:


А сега е моментът да не питате защо съм търсила "кафяв паяк София", а просто да се насладите на разнообразието от резултати, което блика от Гугъл:


Утре малко Уикипедия, а по-нататък PC Mania, YouTube, Facebook,Vesti.bg и сайт за обезкосмяване. Просто продължавайте да идвате :D

2 коментара:

  1. Жена НЕ-Трябва да пише на тема PC,Internet или относно подобни теми...
    Teзи резултати се "появяват" на базата търсения направени с част или целите изречения който ти се показват като вероятни търсения.
    На кратко, щом ти се показват значи голям брой хора са търсели из нета с тези за теб "вероятни търсения".

    ОтговорИзтриване
  2. Пхахаха, ти съвсем ме взе за мезе. Аз ако това не знам, то не би трябвало изобщо да знам за съществуването на Гугъл. Не случайно съм написала "две търсения в Гугъл и предложенията на ГОРКАТА търсачка", защото тя е жертвата в случая от това, че хората постоянно търсят подобни ненормални неща.
    Ако не беше просто трол, а беше виждал предишните ми публикации за предложенията на Гугъл, щеше да видиш, че съм обяснила там, че именно това е най-притеснителното: че тези предложения са плод на безумните търсения от хората.
    Просто не смятам, че във ВСЯКА публикация трябва да обяснявам като за идиоти, че СЪМ НАЯСНО, че тези предложения са в следствие на хорската глупост.
    Целта е просто да е забавно, а ти имаш препоръката ми да се пробваш другаде да прилагаш полово-основаните си заключения. Като за начало, напиши в Гугъл "sex" и почни оттам да разтоварваш, все някой подходящ сайт ще се намери.

    ОтговорИзтриване